2009-03-24

 

Veckobrev

Hej allihopa,

Fr, Johnny ställde en fråga förra veckan. Vad tycker ni om hans brev? Skriv gärna till honom eller till mig.

Christina från Lund skrev under veckan:

"Idén med singelträff på Marielund är strålande.
Jag får bekänna att jag är väldigt sömnig numera under min timme, men idag blev det Rosenkransen helt enkelt, som tack för Danuta och som förbön för hennes man och hela familjen. Det var så fantastiskt att höra om Danutas bortgång, hur hela familjen var samlad omkring henne och bad Rosenkransen tills hon slutat andas. Hur många personer idag dör en sådan död i vårt land? Jag saknar också Danuta. Hon var en underbar person, arbetade som sekreterare i S:t Thomas församling i Lund, alltid välkomnande mot alla, alltid vänlig och rådig och redde ut alla möjliga problem på ett diskret sätt. En mogen människa, som Marinas man Björn sade."

Ha en fin vecka,
Varma hälsningar,
Colette

Fr. Johnnys veckobrev finns här.

Comments:

Skicka en kommentar



<< Home


besökare har varit här minst en gång. Om vi sprider adressen blir vi fler! Kanske några också blir inspirerade...








This page is powered by Blogger. Isn't yours?