2009-10-15

 

Veckobrev


Hej allihopa,

Hoppas veckan har varit bra.

Några glädjande saker den här veckan:

Thalita Gil har översatt bönehäftet till portugisiska. Hon och hennes man återvänder till Brasilien på söndag. Hon kommer att starta Ständig bön i Brasilien. Hon är så entusiastisk att jag känner mig inspirerad.Tacksam om ni ber för henne att den Helige Ande inspirerar henne och leder henne till de rätta kanalerna. Hon väntar också sitt första barn i januari och är sjukskriven. Det är en ängslig tid för dem och det vore bra om de kunde känna sig burna av våra böner.

Marina Håkonsson kommer att ha en träff för sin grupp hemma hos sig söndagen 22 november kl.14.00. Hoppas många kan delta.

Vårt lilla barnbarn, Rebecca döps snart och får Herrens sigill på sin själ. Rebecca och Benjamin ändrar sig så fort nu, när de är så små. Benjamin pratar hela tiden och härmar allt han hör.

Jag har nyss talat med Fr. Johnny på telefonen. Hemsidan, Love is for Life hålla på att uppdaterats och Couple Prayer finns just nu på på hemsidan http://www.eskercommunity.org/COUPLEPRAYER18THOCT.pdf .

Dessutom vill jag meddela att Fr. Johnny berättat för mig att Jim och Mary Corry (paret some han hade med sig till Vadstena) verkligen behöver våra böner nu. Någonting riktigt sorgligt och tufft har hänt inom familjen.

Vi hörs nästa vecka.

Varma hälsningar,

Colette




Fr. Johnnys veckobrev finns här. Fr.Johnnys veckobrev på svenska finns här.

Comments:

Skicka en kommentar



<< Home


besökare har varit här minst en gång. Om vi sprider adressen blir vi fler! Kanske några också blir inspirerade...








This page is powered by Blogger. Isn't yours?