2010-07-17

 

Veckobrev



Hej allihopa;
Pray as you  go - audio 17-18 July:
St. Ignatius recommends that before we begin to pray we should ask for the grace to be completely open to Him during this time.
St. Ignatius rekommenderar att, innan vi börjar be, borde vi be om nåden att vara helt öppna för Honom under den här bönetiden.
Jadwidga ringde till mig igår angående sin son Robert, som har en ovanlig form av leukemi.  Jag har skrivit om honom tidigare. Robert fyllde 13 år i maj, har fått sin benmärgstransplantation och strålbehandling osv. Han mår väldigt dåligt och ovanpå alla andra biverkning har han fått ett virus. Just nu vistas han på sjukhus i Göteborg.  Jadwidga ber om våra förböner.  Jag kunde nästan känna hennes förtvivlan när jag talade med henne.  Vi måste be för hon och hennes man och två syskon att de får styrka att kunna hålla ut och känna sig burna av Herren.
Tacksam om ni också ber för Kjell, som har opererats för en allvarlig form av prostatacancer.
April från Island hörde av sig och det var glädjande att få bekräftat att de har börjat be där.
Pray as you go - audio 17/18 July:
Grant Lord that all my intentions, actions and operations be directed purely to your praise and to your service.
Herre, låt alla mina intentioner och allt jag gör vara riktade helt och hållet till din ära och din tjänst.
Hoppas ni alla mår bra och har kunnat njuta av det fina väder vi har haft.

Varma julihälsningar;
Colette


Fr. Johnnys senaste veckobrev hittar du här. Fr. Johnnys veckobrev översatt till svenska hittar du här.

Comments:

Skicka en kommentar



<< Home


besökare har varit här minst en gång. Om vi sprider adressen blir vi fler! Kanske några också blir inspirerade...








This page is powered by Blogger. Isn't yours?