2010-09-04

 

Veckobrev


Hej allihopa,
När jag gick in på "Pray as you go" i torsdags blev jag rörd när jag hörde följande:
"Trust in Him and do not fear. The peace of God protects your hearts. Alleluia"
Lita på Herren och var inte rädd.  Guds Frid beskyddar era hjärtar. Alleluia
Följande kommer från Christina i Dalby, som svar på vade Benidikta skrev för några veckor sedan:
Det där med svårigheten att förlåta etc. påminde mig om en text jag fick i somras, som jag sänder vidare.

Holy Love Messages

July 3, 2010
Public

(Conversion)

St. Augustine says: "Praise be to Jesus."

"The most complete conversion holds no memory of wrongs afflicted upon self except to pray for the one guilty of wrong doing.  Unforgiveness holds the soul at arm's length from the All-Merciful God.  Such a one cannot fully imitate God's Mercy and Love and, therefore, is not completely converted."

"Selfishness always regards cost to self first and foremost, while the unselfish heart is always at the service of God and neighbor."

 
Ha en fin, solig vecka,
Varma hälsningar,
Colette




Fr. Johnnys senaste veckobrev hittar du här. Fr. Johnnys veckobrev översatt till svenska hittar du här.

Comments:

Skicka en kommentar



<< Home


besökare har varit här minst en gång. Om vi sprider adressen blir vi fler! Kanske några också blir inspirerade...








This page is powered by Blogger. Isn't yours?