2010-11-06

 

Veckobrev


Hej allihopa;

You are the Light of the world
The Light of the world
And we shine you Lord
Du är världens Ljus
Världens Ljus
Och vi sprider Dig Herre.
De här orden fick jag med mig hem från Sue Whitehead, en av talarna vid den Karismatiska Kongressen i Stockholm.  Kongressen var en mäktig erfarenhet och vi åkte alla hem styrkta av kraft från den Helige Ande.
Christina från Stockholm skrev:
Jag har just fått veta att en familj i Göteborg har problem med sin nyfödde son. Han äter dåligt. Mamma och barn ligger på sjukhus. Kan vi alla ta med denna familj i våra förböner?
Patricia skrev:
Jag läser just ditt brev/mejl efter att ha talat med en väninna, vars dotter, Anna, skall opereras på torsdag i nästa vecka.  Jag skulle vara så tacksam för förbön för henne.  Läkarna har hittat en tumör i hennes lillhjärna.  Hon har tre små barn.     Guds välsignelse!
Jag talade med Helen under veckan. Hon är något bättre.   Hon ska till Uppsala den 9 december för behandling. Må Herren vara med henne och familjen!
Nu skiner solen här i Karlstad och vi ska ta en promenad i Herrens fina natur.
Ha en fin, solig vecka!
Varme hälsningar,
Colette


 Fr. Johnnys senaste veckobrev hittar du här. Fr. Johnnys veckobrev översatt till svenska hittar du här.

Comments:

Skicka en kommentar



<< Home


besökare har varit här minst en gång. Om vi sprider adressen blir vi fler! Kanske några också blir inspirerade...








This page is powered by Blogger. Isn't yours?