2010-11-19

 

Veckobrev

Hej allihopa, 
Maria skriver:
Vore tacksam för förbön för vårt äktenskap. Vi behöver upprättelse på många områden. Vår församling står inför många genombrott och andligt är det tufft just nu. Min man och jag är inte eniga kring många frågor och han vill inte söka hjälp. Be att han vill. Tacksam för era böner!!
Helen är lite bättre men de vet fortfarande inte vad problemet är. Hon ska till Uppsala den 9e december och är tacksam för våra förböner.
Gloria skriver:
Tack för ditt brev. Ska lägga till de nya förböner till dem jag har i hjärtan redan. Många människor behöver våra böner och sedan kan det vara vi andra som behöver böner till oss själva och våra närmaste och då är det så fint och tryggt att kunna be alla våra bedjande vänner att stödja oss, det är så bra och Gud lyssnar när vi frågar.
Jag känner mig lite tom den här veckan.
Varma hälsningar under den sista veckan under året,
Colette
Fr. Johnnys senaste veckobrev hittar du här.

Fr. Johnnys veckobrev översatt till svenska hittar du
 här.

Comments:

Skicka en kommentar



<< Home


besökare har varit här minst en gång. Om vi sprider adressen blir vi fler! Kanske några också blir inspirerade...








This page is powered by Blogger. Isn't yours?