2011-07-16

 

Veckobrev

Hej allihopa;
Den här veckan talar Fr.Johnny om vikten av att kunna lyssna, oavsett allt ljud som finns runt omkring oss.
Jag tror Helen fortsätter att behöva våra böner. Må Helen och familjen känna Herrens närvaro i allt som händer.
Idag kommer barnbarnen, Benjamin och Rebecka, och det ser vi fram emot. De ger oss mycket glädje och energi.
Jag fick tröst igår morse när jag lyssnade till följande på "pray as you go":
Come my way, my truth, my life.
Come my light, my peace, my strength.
Come my joy, my love, my heart.
Kom min väg, min  sanning, mitt liv.
Kom mitt ljus, min frid, min styrka.
Kom min glädje, min kärlek, mitt hjärta.
Ha en fin vecka.
Varma hälsningar,
Colette

Fr. Johnnys senaste veckobrev hittar du här. Fr. Johnnys veckobrev översatt till svenska hittar du här.

Comments:

Skicka en kommentar



<< Home


besökare har varit här minst en gång. Om vi sprider adressen blir vi fler! Kanske några också blir inspirerade...








This page is powered by Blogger. Isn't yours?