2011-11-17

 

Veckobrev

Hej allihopa;
 
Igår kände jag mig lite ner, men när jag lyssnade till Pray as you Go imorse kände jag mig bättre:
 
"Prayer of St. Teresa.
Let nothing disturb you, nothing distress you.
While all things fade away, God is unchanging.
Be patient for with God in your heart,
nothing is lacking, God is enough.
Låt igenting oroa dig, ingenting göra dig änsglig.
Medan allting bleknar bort är Gud densamme.
Ha tålamod för med Gud i hjärtat
saknas ingenting, det är tillräckligt med Gud."
 
Varma hälsningar,
Colette






Fr. Johnnys senaste veckobrev hittar du här. Fr. Johnnys veckobrev översatt till svenska hittar du här.

Comments:

Skicka en kommentar



<< Home


besökare har varit här minst en gång. Om vi sprider adressen blir vi fler! Kanske några också blir inspirerade...








This page is powered by Blogger. Isn't yours?