2014-04-27

 

Veckobrev

Hej allihopa;
 
En Familjehelg kommer att äga rum i MARIELUND 29 MAJ - 1 JUNI, TORSDAG EFTERMIDDAG TILL SÖNDAG LUNCH, Kristi Himmelsfärdshelgen.
Under familjehelgen får vi ta del i olika program, fest och lek, fira gudstjänst och utbyta erfarenheter med andra familjer. Det ger oss tid för varandra; Vi kan gå till ett dukat bord och vistas i den natursköna miljön vid Mälaren. Pris vuxna 990:-, barn 0-3 år gratis, 4-17 år 400 kr. Stipendium kan sökas.
E-post marielund@katolskakyrkan.se Tel.08/56020578   Hemsida: www.marielund.org
Jag kan verkligen rekommendera detta.  Att delta i familjeläger kan betyder allt för både vuxna och barn.
 
Tyvärr har mitt lymfom spökat igen och dessutom har jag fått hälsporre som är ganska jobbigt. Jag blev röntgad i onsdags och väntar svar. Tacksam om ni ber för mig.
 
Our life of faith tells us that all we have has been given to us for others.  This is especially true of the gifts of the spirit, both our own spirit and God’s spirit.
We have the gift of faith so that others can come to believe.
Vårt trosliv säger oss att allt vi har gavs oss för andra. Detta är särskilt sant när det gäller Andens gåva, både vår egen Ande och Guds Ande. Vi har trons gåva så att andra kan komma till tro.
Fr. Johnny´s Brev, Påskveckan.
 
Varma hälsningar;
Colette



Fr. Johnnys veckobrev hittar du här. Fr. Johnnys veckobrev översatt till svenska hittar du här.

Comments:

Skicka en kommentar



<< Home


besökare har varit här minst en gång. Om vi sprider adressen blir vi fler! Kanske några också blir inspirerade...








This page is powered by Blogger. Isn't yours?